20 Apr 2012

Kelantan turun Menentang Kedah Dengan Barisan Terkuat Mereka

Barisan pemain terkuat Kelantan akan diturunkan malam ini apabila Kelantan malayan kunjungan pasukan Kedah dilaman sendiri didalam pertandingan Piala FA peringkat separuh akhir pertama. Mampukah Kelantan mencari bekalan selesa dalam perlawanan malam ini?Sama-sama kita saksikan malam ini. Pasukan Kelantan dijangka akan menurunkan barisan pemain terkuatnya malam ini apabila para pemain yang cedera seperti Norshahrul dan Khairul Fahmi sudah kembali disenaraikan dalam kesebelasan utama pasukan.Perlawanan malam ini amat penting bagi pasukan Kelantan yang mengidamkan agar mereka dapat mendakap Piala FA buat pertama kali dalam sejarah pertandingan pada penampilan kali ini. Hanya Piala ini lah satu-satunya yang masih belum dimiliki oleh pasukan Kelantan.

Para pemain kelantan pula sudah hampir kesemuanya sedia untuk diturunkan termasuk Azizi serta Azlan Ismail. Hanya Aziz sahaja yang masih berada didalam senarai pemain Kelantan yang tercedera. Dengan kembalinya Ghaddar kedalam pasukan Liga M, diharapkan gandingan semula beliau dengan penyerang berbisa tempatan iaitu Norshahrul atau Mat Yo akan lebih mantap dan akan berjaya merobek gawang lawan malam ini. kembalinya Azlan Ismailkedalam pasukan, maka Bojan Hodak iaitu ketua jurulatih Kelantan memiliki lebih banyak pilihan untuk diturunkan dibarisan serangan pasukan Kelantan.

Ketua pasukan Kelantan,Piya dijangka diberi peranan yang cukup besar malam ini sebagai jeneral dibahagian tengah disamping Indra serta dibantu S.Chanturu dan Shakir di bahagian tersebut. Dibahagian pertahanan pula dijangkakan Obinna akan mengetuainya dibantu oleh pertahanan kental iaitu Subra disamping Daudsu diberi peranan sebagai pertahanan kanan dan Ropy sebagai perthanan kiri.

Kepada para penyokong setia pula diharapkan agar memenuhi ruang stadium bagi memberi sokongan kepada pasukan Kelantan TRW. dengan sokongan dan sorakan anda boleh menaikkan lagi semangat pemain. Hadirlah kestadium dengan semangat kesukanan yang tinggi supaya dapat dijadikan contoh terbaik kepada pasukan lain didalam kita memberi sokongan. Elakkan dari melakukan perkaraa yang boleh merosakkan semangat kesukanan kita.

No comments:

Post a Comment

  © Super Warriors Info Sukan, Berita dan Isu Semasa by RedsfcNews Media 2012

Back to TOP  

Facebook Twitter Yahoo!